Stojaki na ulotki często nazywane po polsku „potykaczami” bądź z angielskiego rollupy z powodzeniem wykorzystywane są branży usług merchandisingowych.
Powodzeniem każdej sprzedaży jest wiele czynników, ale do najważniejszych z nich zaliczymy skuteczną ekspozycję asortymentu. Niezwykłe podkreślenie obecności danego produktu w placówce, zwrócenie uwagi potencjalnego klienta na określoną promocję, oraz skuteczne nakierowanie nabywcy na konkretny artykuł.
Dobór stojaków reklamowych uzależniony jest oczywiście od branży, w jakiej funkcjonuje punkt detaliczny. Dzięki szybkiemu przyrostu liczby hiper i supermarketów, rynek artykułów dekoracyjno-reklamowych, w ciągu ostatnich kilku lat rozwinął się w znaczącym stopniu.
Nadmienić należy, że na obecny kształt rynku wyposażenia reklamowego (wizualizacji ekspozycji) wpływ miały zagraniczne trendy i działania samych producentów, którzy chętnie inwestowali w rozwój inwestycji promocyjnych.
Stojaki reklamowe cechują się estetycznym wykonaniem oraz ciekawym designem i przyciągającą oko kolorystyką. Wprowadzenie tego typu asortymentu w punktach sprzedaży z pewnością uatrakcyjni wnętrze sprzedaży i pomoże nadać mu niepowtarzalny charakter.
Standy reklamowe to bardzo skuteczna forma reklamy. Przekonałem się o tym będąc na targach, gdzie takich "potykaczy" jest cała masa :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
https://anyshape.pl/
potykaczami nazywane są stojaki na plakaty a nie stojaki na ulotki
OdpowiedzUsuńhttps://www.promation.pl/potykacze-reklamowe/29/oferta.php
Warto też na pewno postawić na reklamę w sieci:) Poczytajcie sobie na stronie https://sfeo.agency/blog/jak-polaczyc-google-search-console-z-google-analytics/ o takiej
OdpowiedzUsuńJakiś czas temu kiedy organizowałem swoje stanowisko na targach szukałem właśnie tego typu gadżetów. Najlepszej jakości produkty reklamowe przydatne właśnie przy okazji wystawiania sie na targach znalazłem tutaj https://adlove.pl/pl/ i wam także polecam zajrzeć na tę stronę
OdpowiedzUsuńNaprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńAkurat jest to dodatek do dystrybucji reklamy i myślę, że jak najbardziej sprawdza się jego zastosowanie. Ja również jestem zdania, że tak jak napisano w https://www.epszczyna.pl/aktualnosci/art-5-typow-materialow-drukowanych-ktore-warto-wykorzystac-w-direct-marketingu,783 są niektóre materiały drukowane sprawdzające się w direct marketingu.
OdpowiedzUsuńNaprawdę wyjątkowo pomysłowe ekspozytory :) Chciałabym coś podobnego wprowadzić w moim sklepie z pamiątkami, bo wówczas może miałabym więcej odwiedzających klientów. Dostałam namiary do Exposite Polska i chyba się z nimi w końcu skontaktuję. Zależy mi na zmianach w sklepie a oni mogą mi pomóc i stworzyć nowe rozwiązania promocyjne.
OdpowiedzUsuń