poniedziałek, 28 lipca 2014

Stojaki reklamowe - skuteczna ekspozycja

Stojaki na ulotki często nazywane po polsku „potykaczami” bądź z angielskiego rollupy z powodzeniem wykorzystywane są branży usług merchandisingowych. 

Powodzeniem każdej sprzedaży jest wiele czynników, ale do najważniejszych z nich zaliczymy skuteczną ekspozycję asortymentu. Niezwykłe podkreślenie obecności danego produktu w placówce, zwrócenie uwagi potencjalnego klienta na określoną promocję, oraz skuteczne nakierowanie nabywcy na konkretny artykuł. 

Dobór stojaków reklamowych uzależniony jest oczywiście od branży, w jakiej funkcjonuje punkt detaliczny. Dzięki szybkiemu przyrostu liczby hiper i supermarketów, rynek artykułów dekoracyjno-reklamowych, w ciągu ostatnich kilku lat rozwinął się w znaczącym stopniu. 

Nadmienić należy, że na obecny kształt rynku wyposażenia reklamowego (wizualizacji ekspozycji) wpływ miały zagraniczne trendy i działania samych producentów, którzy chętnie inwestowali w rozwój inwestycji promocyjnych

Stojaki reklamowe cechują się estetycznym wykonaniem oraz ciekawym designem i przyciągającą oko kolorystyką. Wprowadzenie tego typu asortymentu w punktach sprzedaży z pewnością uatrakcyjni wnętrze sprzedaży i pomoże nadać mu niepowtarzalny charakter.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz