poniedziałek, 28 lipca 2014

Stojaki reklamowe - skuteczna ekspozycja

Stojaki na ulotki często nazywane po polsku „potykaczami” bądź z angielskiego rollupy z powodzeniem wykorzystywane są branży usług merchandisingowych. 

Powodzeniem każdej sprzedaży jest wiele czynników, ale do najważniejszych z nich zaliczymy skuteczną ekspozycję asortymentu. Niezwykłe podkreślenie obecności danego produktu w placówce, zwrócenie uwagi potencjalnego klienta na określoną promocję, oraz skuteczne nakierowanie nabywcy na konkretny artykuł. 

Dobór stojaków reklamowych uzależniony jest oczywiście od branży, w jakiej funkcjonuje punkt detaliczny. Dzięki szybkiemu przyrostu liczby hiper i supermarketów, rynek artykułów dekoracyjno-reklamowych, w ciągu ostatnich kilku lat rozwinął się w znaczącym stopniu. 

Nadmienić należy, że na obecny kształt rynku wyposażenia reklamowego (wizualizacji ekspozycji) wpływ miały zagraniczne trendy i działania samych producentów, którzy chętnie inwestowali w rozwój inwestycji promocyjnych

Stojaki reklamowe cechują się estetycznym wykonaniem oraz ciekawym designem i przyciągającą oko kolorystyką. Wprowadzenie tego typu asortymentu w punktach sprzedaży z pewnością uatrakcyjni wnętrze sprzedaży i pomoże nadać mu niepowtarzalny charakter.

7 komentarzy:

  1. Standy reklamowe to bardzo skuteczna forma reklamy. Przekonałem się o tym będąc na targach, gdzie takich "potykaczy" jest cała masa :)

    Pozdrawiam
    https://anyshape.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. potykaczami nazywane są stojaki na plakaty a nie stojaki na ulotki

    https://www.promation.pl/potykacze-reklamowe/29/oferta.php

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto też na pewno postawić na reklamę w sieci:) Poczytajcie sobie na stronie https://sfeo.agency/blog/jak-polaczyc-google-search-console-z-google-analytics/ o takiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu kiedy organizowałem swoje stanowisko na targach szukałem właśnie tego typu gadżetów. Najlepszej jakości produkty reklamowe przydatne właśnie przy okazji wystawiania sie na targach znalazłem tutaj https://adlove.pl/pl/ i wam także polecam zajrzeć na tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat jest to dodatek do dystrybucji reklamy i myślę, że jak najbardziej sprawdza się jego zastosowanie. Ja również jestem zdania, że tak jak napisano w https://www.epszczyna.pl/aktualnosci/art-5-typow-materialow-drukowanych-ktore-warto-wykorzystac-w-direct-marketingu,783 są niektóre materiały drukowane sprawdzające się w direct marketingu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę wyjątkowo pomysłowe ekspozytory :) Chciałabym coś podobnego wprowadzić w moim sklepie z pamiątkami, bo wówczas może miałabym więcej odwiedzających klientów. Dostałam namiary do Exposite Polska i chyba się z nimi w końcu skontaktuję. Zależy mi na zmianach w sklepie a oni mogą mi pomóc i stworzyć nowe rozwiązania promocyjne.

    OdpowiedzUsuń