poniedziałek, 28 lipca 2014

Wykładanie towaru

Według badań wygląd sklepu, estetyka oraz jego wyposażenie mają dla klientów bardzo duże znaczenie i nie ma nic gorszego niż bezładne rzucenie materiałów POS gdzieś na półkę czy ladę. Odpowiednio wyłożony towar wpływa na każde decyzje zakupowe. Nieprawidłowe rozmieszczenie produktów, zwłaszcza spożywczych, bądź bałagan i brak informacji cenowych, sprawia, że klienci błądzą po sklepie w poszukiwaniu odpowiedniego towaru. 

Przy planowaniu usług merchandisingowych supermarketów czy innych sklepów należy pamiętać również by jasno i wyraźnie oddzielić poszczególne działy od siebie i sprawnie przeprowadzić klienta przez całą placówkę. W większości hipermarketów (miejscach samoobsługowych) ważnym wyposażeniem są na przykład dział warzywny. Na zdjęciu prezentujemy wykładanie towaru - niezwykły sposób na zaprezentowanie i przyciągnięcie uwagi klienta do określonego działu. Odpowiednie dopasowane wystroju do charakteru stoiska i asortymentu z pewnością przyciągnie zadowolonego klienta ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz