Kryteria, które będą miały wpływ przy wyborze agencji promocyjnej (partnera biznesowego).
Wiele firm decydując się na usługi promocyjne zastanawia się, jaki są najważniejsze czynniki decydujące o wyborze danej agencji promocyjnej oraz jakie kryteria wziąć pod uwagę wybierając agencję na swojego partnera biznesowego.
Wiele firm decydując się na usługi promocyjne zastanawia się, jaki są najważniejsze czynniki decydujące o wyborze danej agencji promocyjnej oraz jakie kryteria wziąć pod uwagę wybierając agencję na swojego partnera biznesowego.
Bardzo ważnym czynnikiem będzie z pewnością komunikacja, niezależnie od wielkości agencję promocyjną tworzą ludzie (ludzie są elementem nieodzownym w tworzeniu wartości usługi), a to właśnie kapitał intelektualny jest najcenniejszym dobrem. Nie tylko tworzy on usługę, ale przede wszystkim sprzedaje ją i zajmuje się obsługą klienta.
Podczas rozmów dobra agencja promocyjna skoncentruje się na Waszej firmie próbując zrozumieć najważniejsze potrzeby by przedstawione rozwiązania były jak najmniej szablonowe, a skutecznie wykreowane stanowiły efektywne narzędzie do realizacji zaplanowanych celów. Zatem proces komunikacji i oraz dostrojenie do wspólnych oczekiwań będzie miało spore znaczenie dla efektów przyszłej współpracy.
Jeżeli macie wielu kandydatów możecie odnotować (zaplanować) tak zwane filtry - wielkości agencji, specjalizacji agencji, rekomendacji czy budżetu. Jeżeli nadal zostanie Wam kilku kandydatów, warto pomyśleć o tym, co odróżnia jedną agencję promocyjną od drugiej. Decydujące powinny być tutaj sukcesy agencji, doświadczenie i kwalifikacje. Dodatkowym atutem będą z pewnością autorskie rozwiązania, na przykład możliwość raportowania za pomocą platformy internetowej on-line.
Warto dopytywać się o wszelkie szczegóły, zwłaszcza, gdy są jakieś niejasności. Agencja promocyjna, współpracując na partnerskich zasadach, powinna być kompetentna i odpowiedzialna.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz