piątek, 14 listopada 2014

Kryteria, mające wpływ na wybór agencji promocyjnej



Kryteria, które będą miały wpływ przy wyborze agencji promocyjnej (partnera biznesowego).

Wiele firm decydując się na usługi promocyjne zastanawia się, jaki są najważniejsze czynniki decydujące o wyborze danej agencji promocyjnej oraz jakie kryteria wziąć pod uwagę wybierając agencję na swojego partnera biznesowego. 

Bardzo ważnym czynnikiem będzie z pewnością komunikacja, niezależnie od wielkości agencję promocyjną tworzą ludzie (ludzie są elementem nieodzownym w tworzeniu wartości usługi), a to właśnie kapitał intelektualny jest najcenniejszym dobrem.  Nie tylko tworzy on usługę, ale przede wszystkim sprzedaje ją i zajmuje się obsługą klienta. 

Podczas rozmów dobra agencja promocyjna skoncentruje się na Waszej firmie próbując zrozumieć najważniejsze potrzeby by przedstawione rozwiązania były jak najmniej szablonowe, a skutecznie wykreowane stanowiły efektywne narzędzie do realizacji zaplanowanych celów. Zatem proces komunikacji i oraz dostrojenie do wspólnych oczekiwań będzie miało spore znaczenie dla efektów przyszłej współpracy.
Jeżeli macie wielu kandydatów możecie odnotować (zaplanować) tak zwane filtry - wielkości agencji, specjalizacji agencji, rekomendacji czy budżetu. Jeżeli nadal zostanie Wam kilku kandydatów, warto pomyśleć o tym, co odróżnia jedną agencję promocyjną od drugiej. Decydujące powinny być tutaj sukcesy agencji, doświadczenie i kwalifikacje. Dodatkowym atutem będą z pewnością autorskie rozwiązania, na przykład możliwość raportowania za pomocą platformy internetowej on-line. 

Warto dopytywać się o wszelkie szczegóły, zwłaszcza, gdy są jakieś niejasności.  Agencja promocyjna, współpracując na partnerskich zasadach, powinna być kompetentna i odpowiedzialna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz