wtorek, 26 sierpnia 2014

Akcje z hostessami w praktyce

Zatrudnienie hostessy uzależnione jest od formy i miejsca zatrudnienia. Dla przykładu przy obsłudze różnego rodzaju bankietów czy konferencji agencje przyjmują dziewczyny o wzroście przynajmniej 1,70 m. Kandydatki na hostessy w tym przypadku powinny być zdecydowanie  otwarte, łatwo nawiązujące kontakt z potencjalnymi klientami.  Podczas takiej akcji z hostessami przy promocji liczy się przebojowość hostessy. W przypadku zatrudnienia w supermarketach wymagania są znacznie mniejsze. Wystarczy miła aparycja i komunikatywność. Dobra hostessa powinna sama zaczepić klienta i uśmiechać się nawet w stosunku do niemiłych klientów. 


Innymi najbardziej popularnymi miejscami w których korzysta się z usług hostessy są plenery,  targi, konferencje, uroczystości dla Vipów czy festiwale z kilkutysięczną publicznością. Do pracy jako hostessa nie jest wymagane wykształcenie wyższe, zazwyczaj i tak agencje zatrudniają osoby jeszcze uczące się lub studiujące. Umowa z agencją promocyjną może zakładać dłuższą współpracę, ale może to być również jednorazowe zlecenie na pojedynczą akcję. Podpisując umowę z agencją, hostessy mają przeważnie drogę otwartą do przyjmowania zleceń z innych agencji promocyjnych.

1 komentarz:

  1. Zapraszamy do sprawdzenia naszych hostess na www.hostessbooking.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń